Digital markedsføring

Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats

Om Faget

På faget ‘Digital markedsføring’ får de grundlæggende værktøjer inden for digital markedsføring, således at du kan forestå og tage del i analyse, planlægning og praktisk anvendelse af digital markedsføring.

Du får dermed færdigheder i at analysere og vurdere markedspotentialet, at udvikle digitale markedsføringsstrategier samt at planlægge konkrete digitale markedsføringsaktiviteter. Ydermere lærer du at måle og optimere den digitale markedsføring.

• Digital strategi
• Målsætninger og KPI (key performance indicators)
• Webanalyse
• Konvertering og konverteringsoptimering
• Usability og brugertests
• Søgemaskineoptimering
• Digital marketingindsats og annoncering
• Relevant jura
• Konceptudvikling til mobile enheder
• Sociale medier og content marketing

Fagmodulet er en del af disse uddannelser

Se listen over hele uddannelser

Lignende fagmoduler

Digital markedsføring

Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats

Læs mere om fagmodulet
Gå til fagmoduloversigt

Tilmelding