Service
Lær at tilpasse din egen serviceadfærd
Om Faget
På faget ‘Service’ lærer du de grundlæggende teknikker i forbindelse med at planlægge, gennemføre og følge op på god service.
Desuden lærer du at aflæse din kunde gennem viden om personlig udvikling, profilanalyse og personlige egenskaber samt de forskellige adfærdsmodeller og kundemotiver, og du får indsigt i, hvordan du skaber tillid gennem både verbal og nonverbal kommunikation.
Du lærer altså at håndtere alt fra reklamationer til positive henvendelser.
• Servicebegrebet – hvad er god service?
• Holdninger til god service – både individuelt og i team
• Personlig planlægning effektivitet
• Transaktionsanalyse og assertion
• Personprofiler
• Spørgeteknik og aktiv lytning
• Servicedialogen
• Service på forskellige platforme
• Reklamationsbehandling
• Målsætning i service
• Telefonen som redskab
• Kø-teori og belastning
• Team og motivation
Lignende fagmoduler
Salgsledelse
Bliv rustet til professionelt at tage del i ledelsen af planlægningen og udførelsen af virksomhedens salgsstrategi, salgsbudgetter og salgsprocesser
Læs mere om fagmodulet