Service management og kommunikation

Få kompetencer til at arbejde professionelt med support og kundehåndtering

Om Faget

Fagets formål er, at kvalificere dig til at kunne bidrage til opbygning og vedligeholdelse af en serviceorganisation, der sikrer kunder en effektiv it-drift, herunder kundesupport- og service.

Det er vigtigt, at service organisationen tilrettelægges i forhold til den valgte IT-strategi og organisatoriske systemdrift. Du bliver i stand til at sikre organisationens service management strategi, samt at opbygge målrettet kundesupport og service.

• Drift
• Service management
• Kundesupport og service
• Organisering af supportarbejde, herunder kommunikation til kunder
• Planlægning og organisering af kommunikation både til og mellem kunder og IT drifts organisationen

Fagmodulet er en del af disse uddannelser

Se listen over hele uddannelser

Lignende fagmoduler

Gå til fagmoduloversigt

Bliv orienteret

Bliv orienteret når der bliver udbudt kurser inden for Service management og kommunikation

Angiv hvilke regioner du er interesseret i:

Angiv hvilke undervisningsformer du er interesseret i: