Søgemaskiner, markedsføring og annoncering
Opnå maksimal effektudnyttelse i dit online salg og markedsføring!
Om Faget
Med teori og praksis om betalt annoncering på søgemaskinerne (SEA), lærer du om anvendelse af primære og sekundære dataindsamlingsmetoder, så din virksomhed kan opnå den maksimale effektudnyttelse af SEA på Google i forhold til online salg og markedsføring.
Du får viden om:
• Søgeordsanalyse
• Ad Rank Formula
• Google Display 10
• Bing Ads
• Google Ads Editor.
Lignende fagmoduler
Digital markedsføring
Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats
Læs mere om fagmoduletE-handel
Lær om e-handelsstrategier samt implementering og drift af webshops
Læs mere om fagmoduletE-mail markedsføring
Skab salg og kundeloyalitet med e-mail markedsføring!
Sociale medier
Lær at anvende de sociale medieplatforme til salg og kundeservice
Læs mere om fagmodulet