
Digital markedsføring
Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats
Om Faget
På faget ‘Digital markedsføring’ får de grundlæggende værktøjer inden for digital markedsføring, således at du kan forestå og tage del i analyse, planlægning og praktisk anvendelse af digital markedsføring.
Du får dermed færdigheder i at analysere og vurdere markedspotentialet, at udvikle digitale markedsføringsstrategier samt at planlægge konkrete digitale markedsføringsaktiviteter. Ydermere lærer du at måle og optimere den digitale markedsføring.
• Digital strategi
• Målsætninger og KPI (key performance indicators)
• Webanalyse
• Konvertering og konverteringsoptimering
• Usability og brugertests
• Søgemaskineoptimering
• Digital marketingindsats og annoncering
• Relevant jura
• Konceptudvikling til mobile enheder
• Sociale medier og content marketing
Lignende fagmoduler
Digital markedsføring
Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats
Læs mere om fagmoduletE-handel
Lær om e-handelsstrategier samt implementering og drift af webshops
Læs mere om fagmoduletE-mail markedsføring
Skab salg og kundeloyalitet med e-mail markedsføring!
Sociale medier
Lær at anvende de sociale medieplatforme til salg og kundeservice
Læs mere om fagmodulet