Digital markedsføring
Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats
Om Faget
PÃ¥ faget ‘Digital markedsføring’ fÃ¥r de grundlæggende værktøjer inden for digital markedsføring, sÃ¥ledes at du kan forestÃ¥ og tage del i analyse, planlægning og praktisk anvendelse af digital markedsføring.
Du får dermed færdigheder i at analysere og vurdere markedspotentialet, at udvikle digitale markedsføringsstrategier samt at planlægge konkrete digitale markedsføringsaktiviteter. Ydermere lærer du at måle og optimere den digitale markedsføring.
• Digital strategi
• Målsætninger og KPI (key performance indicators)
• Webanalyse
• Konvertering og konverteringsoptimering
• Usability og brugertests
• Søgemaskineoptimering
• Digital marketingindsats og annoncering
• Relevant jura
• Konceptudvikling til mobile enheder
• Sociale medier og content marketing
Lignende fagmoduler
Digital markedsføring
Få værktøjerne til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats
Læs mere om fagmoduletE-handel
Lær om e-handelsstrategier samt implementering og drift af webshops
Læs mere om fagmoduletE-mail markedsføring
Skab salg og kundeloyalitet med e-mail markedsføring!
Sociale medier
Lær at anvende de sociale medieplatforme til salg og kundeservice
Læs mere om fagmodulet