Afgangsprojekt i Salg og markedsføring
Afgangsprojektet giver dig mulighed for at gå i dybden med uddannelsens teori. Du stiller skarpt på en aktuel case fra din praksis og omsætter teori til praksis.
Om Faget
På dit afgangsprojekt får du mulighed for at fordybe dig i et selvvalgt emne, der er relevant for din nuværende eller fremtidige jobsituation, eller som interesserer dig særligt meget. Du vælger selv, hvilket område du vil specialisere dig i. Emnet skal dog falde inden for din fagprofil eller inden for de fagmoduler, du har arbejdet med i løbet af din uddannelse.
- Formulere og afgrænse problemstilling
- Vurdere og vælge relevant faglig metode
- Anvende valgte metode i en praksisnær problemløsning
- Præsentere problemstilling, teori- og metodevalg, problemløsning og konklusion i rapportform
- Præsentere og underbygge rapporten i mundtlig form
Uddannelsesniveau
Enkeltfag på akademiuddannelsen, svarende til KVU
Adgangskrav
Gennemført uddannelsens relevante fag, se studieordning
Lignende fagmoduler
Markedsinformation og -analyse
Bliv i stand til at analysere virksomhedens markedspotentiale med henblik på øget salg
Læs mere om fagmoduletMarketingplanlægning og -forhandling
Lær at analysere og vurdere et givent marked med henblik på markedsføringstiltag i virksomheden
Læs mere om fagmoduletMarketingstrategi og forretningsudvikling
Lær at analysere og løse virksomhedens strategiske salgs- og markedsføringsopgaver
Læs mere om fagmodulet