Strategisk salg og key account management
Lær at løse problemer vedrørende regulering
Om Faget
På faget ‘Strategisk salg og key account management’ lærer du, at sætte dit salgsarbejde ind i en strategisk sammenhæng, med størst mulig effekt for virksomheden.
Endvidere lærer du at lede, analysere, tilrettelægge og gennemføre salg på strategisk niveau, og om
- key account management og hvordan du skaber et godt forhold til mulige og nuværende kunder
- pipeline management (salgsopfølgning), lead management (styring af emnegenerering), købsadfærd og indkøbsstrategi
- håndtering af en forhandlingssituation med deltagelse af flere forhandlingsdeltager
Fagmodulet er en del af disse uddannelser
Byggekoordination
Byggeteknologi
El-installation
Lignende fagmoduler
Marketingstrategi og forretningsudvikling
Lær at analysere og løse virksomhedens strategiske salgs- og markedsføringsopgaver
Læs mere om fagmoduletSalg og salgspsykologi
Lær om forskellige kundetyper og argumentationsteknikker, der hjælper dine salgsresultater godt på vej
Læs mere om fagmoduletSalgsledelse
Bliv rustet til professionelt at tage del i ledelsen af planlægningen og udførelsen af virksomhedens salgsstrategi, salgsbudgetter og salgsprocesser
Læs mere om fagmodulet