Strategisk salg og key account management

Lær at løse problemer vedrørende regulering

Om Faget

På faget ‘Strategisk salg og key account management’ lærer du, at sætte dit salgsarbejde ind i en strategisk sammenhæng, med størst mulig effekt for virksomheden.

Endvidere lærer du at lede, analysere, tilrettelægge og gennemføre salg på strategisk niveau, og om

  • key account management og hvordan du skaber et godt forhold til mulige og nuværende kunder
  • pipeline management (salgsopfølgning), lead management (styring af emnegenerering), købsadfærd og indkøbsstrategi
  • håndtering af en forhandlingssituation med deltagelse af flere forhandlingsdeltager

Fagmodulet er en del af disse uddannelser

Se listen over hele uddannelser

Lignende fagmoduler

Marketingstrategi og forretningsudvikling

Lær at analysere og løse virksomhedens strategiske salgs- og markedsføringsopgaver

Læs mere om fagmodulet

Salg og salgspsykologi

Lær om forskellige kundetyper og argumentationsteknikker, der hjælper dine salgsresultater godt på vej

Læs mere om fagmodulet

Salgsledelse

Bliv rustet til professionelt at tage del i ledelsen af planlægningen og udførelsen af virksomhedens salgsstrategi, salgsbudgetter og salgsprocesser

Læs mere om fagmodulet
Gå til fagmoduloversigt

Tilmelding